Idén is Superbrands díjat nyert a BaByliss!

2008, 2017 és 2018 után idén is megszólaltak a győzelmi harangok a BaByliss háza táján, ugyanis 4. alkalommal nyerte el a márka a megtisztelő Superbrands díjat. Hatalmas öröm számunkra, hogy viszontláthatjuk a BaByliss márkanevet az úgynevezett „Szuper márkák” között. Elsődleges célunk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kielégítsük, és mindig a legkorszerűbb technológiákkal és legmodernebb készülékekkel szolgálhassuk ki őket. A minőség és megbízhatóság a BaByliss-nél kiemelten fontos, ezért számunkra az a legnagyobb öröm, ha vásárlóink elégedetten, mosollyal az arcukon térnek vissza hozzánk.

Idén is Superbrands díjat nyert a BaByliss!

Tudj meg többet a márkáról:

Az 1960-ban Párizsban, alapított BaByliss céget eredetileg azzal a céllal hozták létre, hogy a francia fodrász szövetséget hajszárítókkal és különféle hajformázó termékekkel lássa el. Minden egy kis párizsi fodrászszalonban kezdődött. Több mint fél évszázaddal ezelőtt egy fodrász, Monsieur Lelievre a Párizsban lévő kisüzletében feltalálta a világ első elektromos hajsütővasát, mely alapján a BaByliss megalkotta az első hajsütővasat. Ez volt a kezdete az akkoriban mindent forradalmasító termékek karrierjének. A hajsütővas része a BaByliss történelemnek. Ez a termék ma is létezik. Világszerte bestseller. Kialakítását többször modernizálták, de a funkciók és a használat meglehetősen hasonlók maradtak. A kétpólusú értékesítési csatorna tette a BaBylisst egy szilárd márkává nemcsak a fodrászszalonokban, de a szépségiparban egyaránt. A zseniális ötletből hamarosan az évek alatt gyorsan bővülő, széles skálájú termékcsalád lett. Mára már a BaByliss az európai piacon vezető szerepet tölt be magas színvonalú és innovatív elektronikai termékeivel a hajápolás terén. Sokan vitatják, hogy pontosan honnan is jött a fülbemászó BaByliss név? Az egyik feltételezés szerint a két nagy „B” a stílusikon és szépségbálvány Brigitte Bardot nevére utal, akire sikerei csúcsán mindenki csak BB-ként hivatkozott és ez a dupla „B” köszön vissza a BaByliss elnevezésében is. 1995-ben a BaByliss az USA vezető szépségápolási készülékeket gyártó cége, a CONAIR európai leányvállalata lesz, s ettől kezdve még rohamosabb fejlődésnek indul a BaByliss termékmárka. Így ma már a BaByliss termékek a világ minden részén kaphatók.

A termékről

Mivel a BaByliss kizárólag elektromos szépségápolással kapcsolatos készülékeket gyárt, így ebben professzionális és ennek köszönhetően élenjáró. A BaByliss termékek kifejlesztésében és optimalizálásában nemzetközileg elismert fodrászcsapat segédkezik. A BaByliss rengeteg innovációt alkotott, mint az elektromos hajsütővas, hajsimító, gőzölős hajsimító, hajkreppelő, diffúzoros hajszárító mind-mind az ő nevéhez fűződik, de a cégnek köszönhetjük az automata hajgöndörítőt is, mely az általuk szabadalmazott technológiával egyedülálló volt a világon a 2014-es évben. A BaByliss vezető szerepet játszik a hajformázásban az európai piacon (GfK Data YTD 2019. december). A BaByliss nemcsak a nőkre gondol, For Men sorozatában a férfiak számára kínál hajnyírókat, szakállvágókat és többkiegészítős szőrtelenítő szetteket. Franciaországban a háztartások 80%-a rendelkezik legalább egy BaByliss/BaBylissMen termékkel. Ma már Franciaországon kívül Angliában, Belgiumban és Skandináviában is piacvezetőnek számít a márka.

Innováció

Az első elektromos hajsütővas feltalálása óta a BaByliss cég élen jár az újítások terén, a kifinomultság és az elegancia jellemzi, ami visszaköszön a készülékek dizájnjában és csomagolásában is. Már a világ 80 országában rendkívül népszerű. A 2020-as évben a BaByliss márka egy teljes szortiment átalakuláson megy át, melynek köszönhetően nemcsak a készülékek és azok csomagolása újul meg, hanem a márkáról alkotott identitás is, miszerint a haj ugyanolyan fontos eleme a divatos megjelenésnek, mint a smink és a ruha. Így a BaByliss a jövőben, mint „haj divat” márka, a divatot és szépséget fogja tükrözni, így a stílustudatos közönség számára vonzóbb is lesz. Új stratégia jelenik meg a BaByliss For MEN termékekben is, mellyel arra mutatnak rá, hogy a készülékek segítségével mindenki megálmodhatja saját stílusát, identitását, legyen szó szakáll/borosta vagy a haj stílusának

Márkaérték

A BaByliss 1996 óta van jelen Magyarországon. A brand népszerűsége a széles termékválasztékban és a különleges termékekben rejlik. A kiváló minőség és a termékek tartóssága csak tovább emeli a BaByliss márka kedveltségét mind nők, mind a férfiak körében.

Kommunikáció

A márka meghatározó kommunikációs csatornája az online felületek, a közösségi média. Bestseller termékeit tv-reklámokkal és műsortámogatói megjelenésekkel népszerűsíti. Az offline értékesítési pontokon promóterekkel támogatják az értékesítést.

Elismerések

A BaByliss márka Magyarországon többszörös Superbrands díjas (2008, 2017, 2018, 2020), 2020-ban második helyezést ért el a 2019. év legsikeresebb promóciója versenyen a BaByliss Steam Pure microgőzölős hajvasaló és göndörítőtermék tv-kampányával.kialakításáról.

A márka számokban:

  • 60 éves múlt
  • jelenlét több mint 80 országban
  • 8 leányvállalat
  • 3400 alkalmazott
  • 2 milliárd dolláros éves forgalom
  • évente 30 millió eladott elektromos készülék


„A BaByliss márka ott van a mindennapjaimban már több mint 20 éve, hiszen 2000- ben kezdtem dolgozni a cég csapatában, ami által minden egyes termékbevezetés és újítás részese voltam. Ez idő alatt nagyon sok érdekes egyedi terméket ismerhettem meg, mely számtalan lehetőséget biztosít a haj formázására. Többször jártam Párizsban a cég központjában, mely minden alkalommal nagy élményt jelentett számomra, ugyanakkor büszkeséggel tölt, hogy több ízben részesítettek bennünket elismerésben a Magyarországon végzett teljesítményünkért.” Varga Mariann, termékmenedzser