Az 1961-ben alapított BaByliss céget eredetileg azzal a céllal hozták létre, hogy a fodrászszövetséget hajszárítókkal és különféle hajformázó termékekkel lássa el.
Minden egy kis párizsi fodrászszalonban kezdődött. Több mint fél évszázaddal ezelőtt, egy fodrász, Monsieur Lelievre a párizsi Emile Zola Avenue-n lévő kisüzletében, feltalálta a világ első elektromos hajsütővasát. Üzleti partnerének Jean Pierre Feldblum-nak pedig az az ötlete támadt, hogy a terméket mind lakossági mind pedig professzionális hálózatban terjesszék. Ez volt a kezdete az akkoriban mindent forradalmasító termékek karrierjének. A kétpólusú értékesítési csatorna tette a BaByliss-t egy szilárd márkává nemcsak a fodrászszalonokban, de a szépségiparban egyaránt. A zseniális ötletből hamarosan az évek alatt gyorsan bővülő, széles skálájú termékcsalád lett. Mára már a BaByliss az európai piacon vezető szerepet tölt be magas színvonalú és innovatív elektronikai termékeivel a hajápolás terén.
Sokan vitatják, hogy pontosan honnan is jött a fülbemászó BaByliss név? Az egyik feltételezés szerint, a két nagy "B" a stílusikon és szépségbálvány Brigitte Bardot nevére utal, akire sikerei csúcsán mindenki csak BB-ként hivatkozott és ez a dupla „B” köszön vissza a BaByliss elnevezésében is.
Az első elektromos hajsütővas feltalálása óta, a BaByliss cég más termékkategóriában is bővítette termékkínálatát, beleértve a hajszárítókat, hajnyírókat, valamint a szakállvágókat, az utóbbiakat "BaByliss for Men" brand név alatt hozták forgalomba. A folyamatos innováció és a design határozzák meg a BaByliss márka hosszú távú sikerét, amely ma már a világ több mint 60 országban rendkívül népszerű.
Az 1990-es évek végén a BaByliss a két termékcsaládot teljesen elkülönítette, így jött létre a lakossági "BaByliss Paris" valamint a professzionális „BaByliss Pro" márka. Ezzel a stratégiai döntéssel a lakossági termékek használói profitálhattak a profik részére fejlesztett technikai újításokból. A BaByliss termékek kifejlesztésében és optimalizálásában nemzetközileg elismert fodrász csapat segédkezik. Ez fontos garancia arra, hogy a profi újítások a fogyasztók részére is elérhetőek legyenek. A BaByliss rengeteg innovációt alkotott vezető mesterfodrászok segítségével: az elektromos és vezeték nélküli hajsütőket, a hajkreppelőt vagy a diffúzoros hajszárítót, mind-mind a cégnek köszönhetjük.
A BaByliss 1995 óta U. S. Conair Group tagja, amivel sikeresen őrzi tartós vezető pozícióját a piacon, és erősíti jelenlétét több mint 60 országban világszerte.
Több mint öt évtized alatt nagyon sok minden változott, és folyamatosan fejlődik.
Ma a BaByliss nem kevesebb, mint 2,5 millió eladott hajformázó készülékkel, 1,5 millió hajszárítóval, 1,7 millió férfi sorozattal, és 1 millió különböző testápolási termékek eladásával büszkélkedhet.
A BaByliss Magyarországon 1996 óta van jelen. Bevezetése óta hazánkban is nagy az érdeklődés a márka iránt, köszönhetően a kiváló minőségnek, az egyedi designnak, a termékek tartósságának és a jó árfekvésnek