A megrendelések leadása a Babyliss.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.babyliss.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket nem áll módunkban teljesíteni.
A regisztrációnál ügyelj adataid pontos megadására, mert a hibásan megadott vagy nem aktuális adatok megadása sikertelenné teheti a vásárlást, megnehezíti a kommunikációt, illetve egyéb adminisztratív félreértésekhez vezethet.
A megvásárolni kívánt terméket / termékeket helyezd a kosárba. Amennyiben szeretnél további terméket kosárba helyezni, válaszd a „tovább böngészek" gombot. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termék / termékek darabszámát. A kuka ikonra kattintva törölheted az adott terméket. Mennyiség megadását követően enter megnyomásával frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg, válaszd a „kosár frissítése" gombot.
Amennyiben kosárba raktad a kívánt terméket / termékeket válaszd a tovább a pénztárhoz gombot. A következő lépésben szükséges megadni a számlázási adataidat. Ha regisztrált felhasználója vagy a babyliss.hu webáruháznak, akkor e-mail címed és jelszavad megadásával beléphetsz a fiókodba, így a már megadott adatok automatikusan kitöltésre kerülnek. Ha új vásárlóként adod le rendelésedet akkor a számlázási adatok kitöltésével, automatikusan új regisztrációt hozzunk létre számodra.
A szállítási mód megadásával kérheted, hogy hová szállísuk ki a megrendelt csomagot.
Átvételimódban meghatározhatod, hogy hol milyen formában szeretnéd átvenni a csomagot.
A fizetési módban válaszd ki, hogy milyen fizetési lehetőséget szeretnél választani.
Megrendelés véglegesítése bankkártyás fizetés esetén az OTP Bank biztonsági oldalán landolás.
Email-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kapsz. Ügyelj a helyes email cím megadására, ill. hogy postafiókod fogadóképes legyen.
A csomagokat a futárszolgálatok munkatársai szállítják házhoz, munkanapokon jellemzően 8-17 óra között, előzetesen a futárszolgálat sms-ben tájékoztatja a megrendelőt a csomag érkezéséről. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőség) munkahelyi címet megadni. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Amennyiben másodszorra is sikertelen a kiszállítás, a futárszolgálat az árut visszahozza a telephelyre és a megrendelés törlésre kerül. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük. Webáruházunk megrendeléseit az Express One Hungary Kft. (régi nevük:Trans-o-Flex) futárszolgálat teljesít
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS | HÁZHOZSZÁLLÍTÁS |
0 - 10.000Ft - 1.499Ft |
0 - 10.000Ft - 1.399Ft |
10.000 - 15.000Ft - 1.499Ft |
10.000 - 15.000Ft - 1.299Ft |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | |
|
|
CSOMAGPONTOK ÉS POSTÁN MARADÓ |
CSOMAGAUTOMATÁK |
0 - 10.000Ft - 1.399Ft |
0 - 10.000Ft - 1.399Ft |
10.000 - 15.000Ft - 1.299Ft |
10.000 - 15.000Ft - 1.299Ft |
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot. Ekkor a megrendelt termék(ek) értékét személyesen, a csomag megérkezésekor a futárszolgálat munkatársának kell kifizetni. Utánvét kezelési díj: 250 Ft
A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan egyenlítheted ki termékek árát. Bankkártyás fizetésnél az OTP Bank biztonságos fizető felületén keresztül fizethetsz. A bank felé vásárlói adatokat nem továbbítunk, és a banktól sem kapunk banki adatokat, kivéve a tranzakció sikerességéről szóló igazolást.
Kérjük olvasd el részletes tájékoztatónkat a bankkártyás fizetéssel kapcsolatosan!
A megrendelések feldolgozása munkanapokon (H. - P.) történik 9.30 órától 16.00 óráig. A leadott megrendelések, amennyiben az a munkaidő lejárta után, hétvégén vagy ünnepnapon történik, feldolgozása a következő első munkanap. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-en visszaigazolja, hogy mikor tudjuk teljesíteni megrendelést. Általános teljesítési határidő, visszaigazolástól számított 7 munkanapon belül történik.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés esetén ügyfélszolgálatunk minden esetben még a kiszállítást megelőzően egyeztet a megrendelővel és csak annak jóváhagyása mellett teljesíti a megrendelést.